مزایای فروش لباس زیر

مزایای فروش لباس زیر ؟

مزایای فروش لباس زیر :

۱-نیاز اولیه تمامی افراد :

در میان بانوان ، آقایان و کودکان اولین نیاز پوشاک لباس زیر است و تمامی افراد با هر سن و سالی از لباس زیر استفاده می کنند .
از طرفی عمر لباس زیر کوتاه است و به دلیل بهداشتی بودن پس از مدتی استفاده ونیاز به تعویض آن هست.
در مورد لباس زیر های فانتزی زنانه و دخترانه گاهی حتی فقط یکبار پوشیده میشود و خانم ها تنوع زیادی در پوشش لباس زیر را علاقه مند هستند.

بنابراین نیاز به خرید لباس زیر همواره وجود دارد و لباس زیر زنانه پر فروش ترین نوع لباس زیر است و به دلایل زیبایی و بهداشتی مهم ترین انتخاب هر خانم می باشد.

۲. نه زمستون داره و نه تابستون :

فروش هر نوع پوشاک مستلزم فصل مورد نظر خود است ، به طور مثال صنف مانتو – تیشرت – شال و روسری و … فصل گرما و سرما جهت فروش جنس مرتبط با فصل رو باید برای فروش شارژ کنید منتهی در لباس زیر بالخص لباس زیر زنانه شما در هر فصلی میتونید جنس خودتون رو برای فروش به مشتری معرفی کنید به همین دلیل لازم نیست به طور مثال : جنسی که برای فصل سرما شارژ کردید رو یکسال نگه داری و مجدد برای ارائه در فصل سرما ارائه بدید.

مدل های لباس زیر زنانه هر چهار فصل میتونید فروش داشته باشید و منوط به گرما و سرما نیست.

۳. سوددهی مناسب نسبت به سرمایه :

سرمایه لازم برای شروع کسب و کار در ضمینه فروش لباس زیر زنانه به نسبت سایر پوشاک ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. یکی از دلایل رو در پاراگراف بالا توضیح دادیم که نیازی نیست موجودی باقی مونده از اجناس فصل سرما رو داخل انبار نگه دارید و عملا بخشی از سرمایه شما مسدود بشه.

علاوه بر اون به طور مثال : اگر ۱۰میلیون شومیز بخرید جهت فروش حدود ۱۵ عدد شومیز برای فروش دارید اما در فروش لباس زیر زنانه شما میتونید با ۱۰میلیون حدود ۱۵-۲۰ جین شورت ۱۲تایی که هر کدوم تنوع رنگ و مدل و سایز مختلف دارن رو برای فروش داشته باشید ، این تنوع در کنار مصرفی بودن لباس زیر زنانه میتونه فروش خوبی رو برای شما به همراه داشته باشه

۴. تنوع محصولات :

همونطور که مثالی در پاراگراف بالا برای شما بیان کردیم ، شما با هر میزان سرمایه جهت فروش لباس زیر زنانه به نسبت سایر دسته بندی پوشاک از تنوع بسیار بیشتری به دلیل ارزان بودن آن نسبت به سایر پوشاک ها داشته باشید و همان امر سبب تنوع بیشتر شما میشود.

ست های اسفنجی و غیر اسفنجی ، سوتین های اسفنجی و غیر اسفنجی ، انواع مدل های شورت ، انواع لباس خواب ، انواع پروتز ها ، انواع گن های لاغری و بعد از عمل ، انواع جوراب و جوراب شلواری ، انواع نیمتنه و انواع اکسسوری مرتبط و ….. را برای ارائه به مشتری خواهید داشت.

۵. نداشتن دمودگی:

مد یکی از زیباترین لذت هایی هست که هر شخصی میتونه تجربه کنه اما برای یک فروشنده خیلی مهم و حائز اهمیت هست که اجناسی که برای فروش چه در فروشگاه و چه به صورت آنلاین قرار میده بعد از گذشت مدت کوتاهی از مد نیوفته و همچنان بتونه برای ارائه به مشتری معرفی کنه

فروش لباس زیر زنانه مد داره اما از مد افتادن نداره ، شما حتی بعد از ۱۰ سال جنسی رو مجدد برای فروش بزارید اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشه میتونید خیلی راحت بفروشید.

۶. عدم اشباع فروش لباس زیر :

با شرایط یکسان نیاز هر شخص به لباس زیر و انواع پوشاک ، یک پاساژ رو در نظر بگیرید چند تا مغازه فروش لباس زیر و سایر پوشاک ها قرار داره ؟؟؟؟؟

نسبت ۱ به ۲۰ شاید باز هم نسبت کمی باشه برای عنوان کردن اشباع نشدن بازار فروش لباس زیر زنانه

۷.فروش در محیط دوستانه و بدون برند سازی :

هر خانمی برای انتخاب یک مانتو بالای ۵ فروشگاه با تنوع زیاد میره و شاید از بین اونها مدلی پسند کنه

در انتخاب لباس زیر زنانه اگر تنوع ، کیفیت و تعامل درست و پسندیده ای با مشتری خود داشته باشید مثل سایر دسته بندی پوشاک مشتری نیازی به گشت و گزار بین فروشگاه ها و پیج های لباس زیر نداره و از قدیم مثالی هست که باوفاترین مشتری ها ، مشتری های لباس زیر فروشی هستن.

شاید خیلی سخت بشه شومیز و …. رو در بین دوستان و آشنایان خود بفروشید به دلیل سلایق مختلف منتهی لباس زیر رو خیلی راحت میتونبد بین حتی دوستان و آشنایانتون بفروشید چون در لباس زیر کیفیت برتری داره تا مدل.

اشتراک گذاری نوشته:

Email
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید