سود فروش لباس زیر زنانه

سود فروش لباس زیر زنانه

اگر چه میزان سود به عوامل مختلفی از جمله:

۱- مکان فروش:

—  فروش در فروشگاه لباس زیر
—  فروش لباس زیر در فضای مجازی
—  فروش لباس زیر در منزل
—  فروش لباس زیر در آرایشگاه یا باشگاه

هر کدام از روش های فروش لباس زیر ذکر شده ، دارای تکنیک فروش متفاوتی هستند.

مسلما تفاوت بین فروش در فروشگاه لباس زیر و فروش در منزل وجود دارد اما باید به این مهم توجه کرد که نسبت به سرمایه و زمانی که برای کار خود در نظر میگیرید بازدهی مناسب را به همراه داشته باشد.

چه صاحب فروشگاه هستید و چه در منزل یا مزون فعالیت میکنید ، یکی از بهترین روش های فروش مخصوصا برای صنف لباس زیر زنانه فضای مجازی است .

که در ……………… میتوانید به صورت جامع در مورد نحوه کسب و کار لباس زیر در فضای مجازی اطلاعات کسب کنید.

۲- تنوع محصولات :

تنوع نیازمند سرمایه است.
اما نگران نباشید ؛ ما در کنار شما هستیم

فروشگاه ” بازار لباس ” برای رفاه حال مشتریان عزیز تا حد امکان بسته بندی ها را کوچک کرده تا با هر میزان سرمایه ، تنوع اجناس بیشتری برای فروش در اختیار داشته باشید.
انواع بسته بندی های ۴تایی و ۶ تایی و … در فروشگاه قرار گرفته است.

۳- تکنیک فروش:

مشتریان لباس زیر زنانه جزء وفادارترین مشتریان از بین تمامی صنف پوشاک هستند و یکی از مهم ترین دلایل آن شناخت نیاز و رفع آن توسط شما است که اگر به درستی خواسته مشتری را برآورده کنید امکان ندارد شما را ترک کند.

صداقت رکن اول فروش لباس زیر زنانه است ، مشتری با اطمینان به شما ساعت ها لباس زیر را می پوشد و با پوست خود صداقت شما را میسنجد.

فروشگاه ” بازار لباس ” به شما این اطمینان را داده که تمامی محصولات داخل سایت دارای کیفیت بسیار مناسب می باشد ، و شما با اطمینان خاطر اجناس خود را به مشتری ارائه دهید.

۴-درک سلیقه ها:

یکی از اشتباهات فروشندگان آماتور اینه که فقط و فقط به سلیقه خودشون در انتخاب لباس زیر اهمیت میدن در صورتی که برای بسیاری از مشتریان راحتی به زیبایی ارجحیت داره و بسیاری دیگر بالعکس.

—  بسیاری سوتین بی فنر استفاده میکنن و بسیاری دیگر فنردار

—  بسیاری اسفنجی و بسیاری دیگر غیر اسفنجی

سعی کیند با هر میزان سرمایه برای خرید یک مجموعه کامل از انواع اجناس را تهیه کنید که برای اکثر سلایق مدلی برای ارائه داشته باشید.

————————
بعد از بررسی چهار مورد بالا میتوان گفت میانگین سود به صورت خرده فروشی لباس زیر زنانه به طور متوسط از ۴۰ تا ۸۰ درصد متغییر است.

بیشترین میزان سوددهی در صنف لباس زیر زنانه مربوط به شورت می باشد ، به دلیل مصرفی و بهداشتی بودن و همچنین قیمت پایینتری نسبت به ست و … میزان درصد سود  از ۶۰ تا ۱۰۰% پتانسیل سود را دارد.

همچنان نیازمند مشاوره هستید ؟

جهت مشاوره تخصصی رایگان فرم زیر را تکمیل فرمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار کنند.

این نوشته را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

Email
WhatsApp
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید